Subject: Minuomavalitsus.ee 2023. aasta andmekorje
From: Anette Sõstra <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>, "Aune Annus-Urmet" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 16:18:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Minuomavalitsusest ja oleme kogumas andmeid 2023. aasta kohta.
Meil on kriteerium „Avalike supluskohtade vee kvaliteet“, kuhu oleme
andmed saanud tavaliselt Terviseameti lehelt (panen manusesse faili meie
andmetega), kuid 2023. aasta pdfi ma kuidagi ei leia:

Kas Te enam seiret ei tee või on need kuskil mujal saadavad?

Parimat

Anette Sõstra
Andmehaldur

Tel +372 5377 8963
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://minuomavalitsus.fin.ee/et> minuomavalitsus.ee |
<https://www.facebook.com/Minuomavalitsus-132211728340867>
facebook.com/Minuomavalitsus